Skader skal anmeldes hurtigst muligt og umiddelbart i forbindelse med begivenheden.
Skadesbehandlingen foretages direkte hos vores samarbejdspartnere, men du kan anmelde alle typer skader direkte her via vores skades formularer.
Selskabernes skadeafdelinger vil hurtigt og professionelt behandle alle skadeanmeldelser og løbende informere kunder, mæglere og agenter omkring status og udvikling i skadebehandlingen. Ligeledes indhenter de specialisterklæringer (advokat, revisor, taksator, læge o-lign.), hvor dette måtte være relevant for skadens afgørelse.
Hvis du ønsker telefonisk kontakt med skadeafdeling, så skal du finde dit policenummer frem og ringe via Viking Forsikring, som omstiller dig direkte til det rigtige forsikringsselskab;
Telefon: 69 15 45 75
Kontakt SOS ved akut behov for hjælp på rejse på telefon 70 10 50 50
Kontakt SOS ved akut behov for redningshjælp til bilen i udlandet på telefon 70 10 50 52
Ved akut brug for hjælp udenfor normal åbningstid kan du ringe til Codan på 33555555. Ved hjælp til udskiftning/afdækning af glas – ring til Glarmestrenes Døgnservice på 70100100
Kontakt CNA Hardy beredskabs hotline 24/7 ved formodning om Cyber angreb, hvis du har tegnet Cyber via CNA Hardy på tlf. +45 40 17 40 63
Har du mistanke om hacking eller virus på virksomhedens hjemmeside eller interne systemer, skal du straks ringe til vores hotline 80 88 56 68 hvis du har tegnet en Cyber Forsikring hos Købstæderne.